Retour informatie

Indien u een verkeerde bestelling heeft geplaatst of het product voldoet niet aan uw verwachtingen dan kunt u het product retourneren.
Stuur in zo'n geval altijd eerst een email naar info@hoes-jes.nl met daarin uw bestelnummer en de gewenste te retourneren product. Wij streven ernaar binnen 48 uur te reageren op uw email.

Retourneren kan alleen onder de volgende voorwaarden:

  • Aankoopdatum van het product mag niet meer dan 14 dagen geleden zijn,
  • Product dient onbeschadigd en ongebruikt te zijn,
  • Product dient in de originele verpakking te zijn en bovendien voorzien van alle originele labels en stickers.

De kosten en het risico van de retourzending zijn voor de consument. Dit houdt in dat Hoes-jes.nl niet aansprakelijk is voor het beschadigen of zoekraken van retour gestuurde producten. Vraag daarom op het postagentschap altijd om een 3S-nummer en bewaar deze goed. Direct na ontvangst controleren wij het product. Na goedkeuring zullen wij binnen 14 dagen het aankoopbedrag terugstorten. Mocht u een ander product willen bestellen, dan horen we dit graag.

Voor het terugbetalen van het betaalde bedrag hebben wij uw bankrekeningnummer nodig inclusief het IBAN nummer. Klanten uit België dienen tevens het IBAN en BIC/Swift nummer van hun eigen bank te vermelden.

Let op: Het rekeningnummer dat u opgeeft voor de terugbetaling dient gelijk te zijn aan het rekeningnummer waarvan u de betaling aan Hoes-jes.nl heeft gedaan. Dit om eventuele fraude met terugbetalingen te voorkomen. Zie onze algemene voorwaarden voor informatie m.b.t. het retour zenden van producten.